Pablo Escobaro dvaras virto zoologijos sodu

hacienda napoles pablo escobar

Šiame straipsnyje:

• Hacienda Napoles yra 7,7 kvadratinių mylių dvaras, kuris kadaise priklausė Kolumbijos narkotikų karaliui Pablo Escobarui.
  • Kai Escobaras buvo nužudytas, turtas buvo perduotas Kolumbijos vyriausybei ir parduotas privačiam vakarėliui.
  • Šiandien dvaras buvo paverstas turistų traukos objektu, kuriame yra zoologijos sodas, vandens parkas, keli restoranai ir dar daugiau.

Iki mirties 1993 m. Kolumbijos narkotikų karalius Pablo Escobaras buvo sukaupęs daugiau nei 30 milijardų dolerių turtą, todėl jis tapo turtingiausiu narkotikų prekeiviu pasaulio istorijoje.

Devintojo dešimtmečio pabaigoje Kolumbijos valdžia konfiskavo dalį jo turto, įskaitant 142 lėktuvus, 30 sraigtasparnių, 32 jachtas ir 141 namą bei biurą. Escobaro namai buvo išsibarstę po Kolumbijos tautą, kai kurie iš jų – itin grandioziniuose dvaruose.

Vienas garsiausių šių dvarų buvo 7,7 kvadratinių mylių žemės sklypas Puerto Triunfo mieste. Ši vieta buvo žinoma kaip „Hacienda Napoles“, o tai reiškia „Neapolio dvaras“.

Šiandien Hacienda Napoles atrodo daug kitaip nei tais laikais, kai ji priklausė Escobarui.

Ginklų slėptuvės ir gaujos narkotikais buvo pakeistos miniomis Kolumbijos šeimų, atostogaujančių su šlepetėmis ir maudymosi kostiumėliais. Teisingai. Viena iš garsiausių Pablo Escobar dvarų dabar yra zoologijos sodas ir vandens parkas – jis labai didelis ir labai įspūdingas.

Neseniai, apsistojęs Rincon del Mar, išvykau į Medeljiną, antrą pagal dydį Kolumbijos miestą. Ten būdamas turėjau galimybę aplankyti Hacienda Napoles ir patirti šią keistą atrakciją.

Mus ir mano merginą labiausiai patraukė parko talismanas Vanessa – didžiulė begemoto patelė, kuriai būdingas morkos. Tačiau šis parkas gali pasiūlyti daug daugiau – nuo ​​restoranų iki amerikietiškų kalnelių, vandens čiuožyklų iki sūrių pasirodymų.

Taigi, jei keliaujate per Kolumbiją, štai ką turėtumėte žinoti apie Hacienda Napoles istoriją ir kaip ji atrodo šiandien.

Kelionė iš Medeljino į Hacienda Napoles

Nuvykti iš Medeljino miesto į Hacienda Napoles buvo gana paprasta. Iš savo nakvynės namų, esančių Medeljino El Poblado rajono širdyje, taksi nuvažiavome į vietinę Šiaurės autobusų stotį.

Iš ten galite rasti autobusų, kurie važiuoja tiesiai į Doradal miestą, esantį arčiausiai Hacienda Napoles.

Kelionė autobusu iš Medeljino į Doradalą

Autobuso bilietas iš Medeljino į Doradalą paprastai kainuoja apie 40 000 Kolumbijos pesų (apie 10 USD). Atvykę į mielą mažą Doradal miestelį, mums pavyko palyginti pigiai rasti privatų kambarį, esantį gana arti Hacienda Napoles.

Iš savo viešbučio trumpai tuk-tuk pavažiavome į parką. Šis važiavimas nuvedė mus pro parko vartus, bet nepraėjo dar 10 minučių įžengus pro vartus, kai pamatėme, kad pasiekėme tikrąjį įėjimą, nes parkas apima visą 7,7 kvadratinių mylių dvarą.

Hacienda Napoles viduje

Hacienda Napoles buvo paverstas didžiausia turistų traukos vieta, kurioje yra tiek daug dalykų, kuriuos reikia nuveikti ir pamatyti, kad viso to negalėtumėte įveikti per vieną dieną.

Nors padarėme viską, kad pasirodytume, kai tik atsidarė vartai, ir pasilikome tol, kol iš tikrųjų buvo liepta išeiti, nes buvo vėlu, vis tiek praleidome kai kurias didžiausias parko lankytinas vietas.

hacienda napoles strutis

Kaip jau minėjau, pirmasis mūsų prioritetas buvo aplankyti parko talismaną Vanesą. Tačiau kol atvykome, lijo lietus. Smarkiai pliaupia lietus. Štai ką gausite, kai šlapiuoju metų laiku pasirodysite Kolumbijos atogrąžų miškuose. Bet kokiu atveju, mes judėjome pirmyn.

Pakeliui dideliame aptvare pamatėme keletą dramblių. Taip pat matėme krūvą ožkų ir stručių, lakstančių už aptvarų. Automobiliams ir motociklams dažnai tekdavo sustoti viduryje kelio, kad galėtų saugiai pereiti strutį.

Jau galėjau pasakyti, kad ši vieta bus gryna beprotybė.

Vanessa

Galiausiai atvykome į Vanesos aptvarą ir, o, ar ji buvo graži. Šis didžiulis žinduolis, atgabentas iš Afrikos upių, be gėdos puikavosi savo daiktais.

Ji priglausdavo veidą prie tvoros ir leisdavo tau paglostyti jos nosį. Jei ji pastebėdavo, kad laikote morką, ji atidarydavo burną ir leisdavo įmesti ten morkos griežinėlį, po kurio iškart pasigirsdavo traškesys, sklidinas prieš jos begemoto krūminius dantis.

vanessa hacienda napoles

Man buvo šiek tiek liūdna matyti tokį grakštų gyvūną nelaisvėje, bet jaučiau tikrą meilę ir susižavėjimą šiuo milžinišku žvėrimi. Ji buvo laikoma atskirai nuo kitų begemotų parke, ir aš nesu tikras, kodėl. Tačiau tikiuosi, kad Vanessa yra tokia laiminga ir tokia sveika, kokia galėtų būti begemotas tokioje situacijoje.

Mes tave mylime, Vanessa.

Vandens pramogos

Aplankę Vanesą, kitas valandas praleidome slydėdami ir čiuoždami aplink daugybę parko vandens čiuožyklų. Kai kurie iš jų buvo šiek tiek jaudinantys. Bet turiu pasakyti, kad dauguma buvo gana švelnūs.

Ši parko dalis daugiausia skirta vaikams ir nenorite išgąsdinti mažų vaikų. Yra parko dalis, vadinama Mundo de Pangea, kur jie tariamai turi daug intensyvesnių vandens čiuožyklų, bet mes niekada ten nepatekome.

Apskritai, mes praleidome fenomenaliai laiką skaidrėse.

hacienda napoles vandens čiuožyklos

Buvo dar viena vandens parko dalis, vadinama Cataratas Victoria, kuri, mano manymu, yra dirbtinis Viktorijos krioklių – vieno didžiausių krioklių pasaulyje, esančio Zambijos ir Zimbabvės pasienyje, modelis.

Šis žmogaus sukurtas krioklys buvo įspūdingas ir neįsivaizduoju, kiek vandens per jį turi praeiti kiekvieną minutę. Truputį joje pliaukštelėjome ir pajutau, kad mano vidinis vaikas trokšta išeiti.

Gyvūnai, Gyvūnai, Gyvūnai

Vanessa tikrai nebuvo vienintelis gyvūnas parke. Kitos rūšys, įskaitant liūtus, tigrus, jaguarus, kapibaras, anakondas, gazeles, dramblius, daugybę beždžionių veislių (įskaitant pigmėjus, mažiausią pasaulyje beždžionę), milžiniškus skruzdėlynus ir daug daugiau.

hacienda napoles capybaras
Kapibaros besikaitinančios saulėje.

Vis dėlto turiu šaukti konkretų gyvūną, tapyrą, kurį su mergina meiliai pavadinome Džordžu.

Tapyrai yra kažkas panašaus į mažą begemotą, sumaišytą su kiaule. Jie nuostabūs. Kurį laiką sekėme George’ą ir labai mėgavomės jo draugija.

Hacienda Napoles gyvūnai

Štai čia noriu priminti skaitytojams, kad nepritariu gyvūnų laikymui nelaisvėje. Paprastai niekada nesilankyčiau zoologijos sode ir neprisidėčiau prie to, kad gyvūnai būtų laikomi narvuose.

Tačiau ši situacija yra šiek tiek unikali, nes gyvūnus ten atvežė Escobaras arba jie yra palikuonys gyvūnų, kuriuos jis atvežė į savo privatų žvėryną. Gimusius nelaisvėje ir taip toli nuo natūralių buveinių, nėra lengva tiesiog grąžinti juos į lauką. Taigi Hacienda Napoles kaip profesionaliau valdomo zoologijos sodo išsaugojimas (palyginti su privačiu narkotikų karaliaus žvėrynu) yra vienas iš būdų rūpintis šiais gyvūnais.

Hacienda Napoles istorija

Pablo Escobaras įsigijo 7,7 kvadratinių mylių sklypą, kuris 1978 m. taps Hacienda Napoles, ir netrukus šis turtas buvo įspūdingas karaliaus turtų demonstravimas.

Tuo metu, kai šis turtas buvo baigtas, jis buvo įrengęs didžiulį Ispanijos kolonijinį dvarą, privatų oro uostą, kelis baseinus, vešlią veją ir sodus bei privatų žvėryną, kuriame buvo dramblių, raganosių ir begemotų.

Eskobaro privataus zoologijos sodo dalis begemotams buvo nuspręsta, kad juos per sunku perkelti, kai Escobaras buvo nuimtas ir valdžia užėmė Hacienda Napoles. Dėl to jie buvo palikti dvare ir galiausiai pabėgo į gamtą.

Šiandien keturi ar penki begemotai, kurie priklausė Escobarui, padaugėjo iki 120 begemotų, gyvenančių laukinėje Kolumbijos gamtoje, kur jie yra invazinė rūšis, trikdanti vietos ekosistemos pusiausvyrą – dar vienas motyvas atnaujinti dvarą kaip zoologijos sodą.

hacienda napoles

Escobaras ne tik vaikščiojo po savo privatų zoologijos sodą, bet ir praleido laiką Hacienda Napoles, vairuodamas savo brangių automobilių, motociklų ir kartingų kolekciją. Jis taip pat pastatė natūralaus dydžio dinozaurų skulptūras, kai kurios iš jų vis dar yra pramogų parke.

Prie įėjimo į turtą jis turėjo Piper PA-18 Super Cub lėktuvo, tokio tipo lėktuvo, kuriuo jis gabeno pirmąją kokaino siuntą į JAV, kopiją.

Po to, kai 1993 m. Escobarą nušovė Kolumbijos policija, Kolumbijos vyriausybė perėmė Hacienda Napoles nuosavybę. Kol valdė vyriausybę, žemė iš esmės buvo nenaudojama.

Po poros dešimtmečių privati ​​įmonė nusipirko žemę ir pradėjo ją pertvarkyti į teminį parką, kuris ten stovi šiandien.

Lankydamiesi parke pamatėme ne vieną vykdomą projektą. Taigi, nors Hacienda Napoles jau yra absoliučiai didžiulė (gal net per daug), atrodo, kad jie turi didelių planų ją plėsti.