Nuėjome į liūdniausią Sanijos gyvūnų kavinę ir… – Thatsmags.com

Nuėjome į liūdniausią Sanijos gyvūnų kavinę ir... – Thatsmags.com

Kartais, kaip tėvai, manote, kad ketinate padaryti ką nors tikrai nuostabaus. Manote, kad tai būtų neįtikėtina patirtis. Taigi po to, kai apie tai pakalbama, o po to ta patirtis virsta nesėkme, nesėkmės sunkumas tiesiog pyksta dėl jūsų vaiko nusivylimo.

Nežinau, kodėl mane apgavo akivaizdi melaginga propaganda. Galiu tvirtinti, kad kinų kalba yra mano antroji kalba, bet Kinijoje buvau tiek daug, kad žinau, kad turiu ją skaityti aiškiai ir žiūrėti skeptiškai. Yra keletas žiniasklaidos priemonių, kurios vaizduoja dalykus kaip šališkus ar remiamus. Perskaičiusi straipsnį, nuvežiau ten savo vaikus „Capybara“ teminė kavinė – kuri buvo viena iš tų klaidų ir aš buvau apgautas.

Kelionė motociklu buvo pirmoji mūsų klaida. Jis buvo toli.Kažkada buvome Duty Free Mall miesto centre, todėl žemėlapyje jis neatrodė per toli. Mano vaikai labai norėjo eiti ir tyrinėti Capibara, didžiausią pasaulyje graužiką. Mes nuoširdžiai tikėjomės tokio dalyko Kavos penktadienis, Tai vieta, kur galite paragauti japoniškos kavos ir naminių kačių. Štai kaip atrodo šis straipsnis.

Taigi štai mes važiuojame jūsų motociklu galiniais Sanijos keliais. Jie neasfaltuoja ir tikrai dulka. Pravažiuojant dideliems sunkvežimiams, jų dulkių padaugėja. Turėjau problemų su savo auditorija, beveik nemačiau, o vaikai manęs klausė, kiek laiko užtruks ten patekti.

Aš pasakiau: „Žiūrėk, jūs abu norėjote sėsti ant motociklo, kad iš ten išliptumėte, taip ir padarėte“, ir nubrėžiau aiškią ribą, kurios daugiau nepervažiuosite.

GPS pirmiausia nuvedė iki greitkelio, į kurį motociklu įvažiuoti neleidžiame, tad grįžome atgal ir mūsų kelionė pailgėjo. Blogai, bet vaikai buvo malonūs arba bijojo paklausti apie naują terminą. Nesu tikras, kuri.

Teisinga kryptimi matėme ir užuodėme ožkas riedant. Matėme daug baldų parduotuvių ir akmens skulptūrų. Įdomus pasivažinėjimas Sanijoje nebuvo sukurtas. Tikiuosi greitai pasivažinėti.

Nuvykę į kavinę visi buvome susijaudinę. Tai mažas ir gražus „menininkų miestas“, pradėtas orientuotis į plėtrą.

Vaizdas Vanessa Jenks / Tai

Kai įėjome į tikrą kavinę, pirmas dalykas, kurį pastebėjau, buvo kvapas. Turiu naminių gyvūnėlių, todėl žinau, kad jie kvepia, bet šis kvepėjo kaip saugykla. Kvepia labai panašiai kaip arklio muskusas, bet ne toks stiprus.

Be kaimo kvapo, kuris patiks ir nekęs kitiems, viduje gražu. Buvo ir kitų šeimų. Girdėjau, kaip kažkas mus pamatęs pasakė: „Žiūrėk, visi Sanijos vaikai išeina mūsų aplankyti“.

Deja, Capybara buvo jo plunksnoje. Viskas savaime. Visas vanduo gardelėje buvo tuščias, o vargšas buvo susirinkęs į kamuoliuką taburetės kampe. Kartais jis provokuodavo save, lėtai vaikščiodavo aplink rašiklį, vieną ar du kartus vaikščiodavo ir tada grįždavo į kamuolį.

Žinau, kad neturėčiau rodyti emocijų, bet man liūdna. Jis taip pat atrodė liūdnas.

Vaizdas Vanessa Jenks / Tai

Mano dukra paklausė tarnaitės: Kada ji išeis iš rašiklio? Straipsnyje matėme Capybara, klaidžiojančią po kavinę, bendraudama su kitais.

“Tai niekada nepalieka rašiklio.”

Didelė tėvų nesėkmė Tai nepakeliamas zoologijos sodas su atrakcija.

palik jį

Tikiuosi, kad maistas neblogas nepaisant riboto meniu. Variantai aiškiai parodė, kad tai labiau vaikams. Galiausiai užsisakiau du kokteilius, vieną mango ir vieną drakono vaisių. Užkandį užbaigiau salotomis ir gruzdintomis bulvytėmis, kad pradžiuginčiau labai liūdnus vaikus.

Vaizdas Vanessa Jenks / Tai

Drakono vaisių kokteilis buvo tarsi įbrėžimai ant vidinės odos, todėl buvo žemiškas, o ne toks, kokį paprastai siūlo drakono vaisiai. Mango kokteilis buvo geras, bet, deja, jie prideda cukraus. Tai nėra būtina, nes ir mango, ir drakono vaisiai yra pakankamai saldūs.

Prancūziškos bulvytės buvo šlapios, ne traškios. Salotos buvo visai neblogos.

Mano vaikai išėjo pasižiūrėti į Kapybarą. Mano vaikų teigimu, rago garsas ir girgždesys buvo panašūs į begemoto garsą.

Vaizdas Vanessa Jenks / Tai

Kol mes ten buvome, keli vaikai nuėjo prie aptvaro ir paėmė lapus nuo ten pasodintų atsitiktinai pasodintų krūmų ir pradėjo mėtyti lapus ant aptvaro. Tai tikriausiai nebuvo geriausias dalykas gyvūno sveikatai, nes jis pradėjo skinti lapus ir kai kuriuos iš jų kapoti.

Puošyba graži ir buvo mažai Wangong Kas ten fotografavo save.

Taigi tai yra viena iš tų vietų, kur žmonės nori nueiti ir pasakyti, kad jie ten buvo, kad matė kapibarą.

Visa mano šeima myli gyvūnus. Mano dukra mėgsta reguliariai gaudyti ir numesti striukes. Mes čia tyrinėjome varles ir sraiges. Mums patinka nardyti ir stebėti visą vandenyno laukinę gamtą. Viena iš intensyviausių akimirkų Sanijoje buvo, kai mano vyras pagriebė kobrą, kuri slypėjo mūsų automobilių stovėjimo aikštelėje, ir saugiai ją numetė.

Taigi apsilankykite Kavos penktadienis Sanijos centre buvo smagu. Mes aiškiai matome, kad katės yra gerai prižiūrimos. Jie neleidžia vaikams iki 12 metų lankytis kačių kambaryje ir suteikia katėms laisvą dieną. Tačiau apsilankymas teminėje kavinėje „Capybara“ buvo liūdnas. Jei esate gyvūnų mylėtojas su sąžine, jums tai nepatiks ir galite net supykti.

Kapibaros yra skirtos saulės ir socialinių būtybių, kurios paprastai gyvena grupėmis, poveikiui. Taip, juos galima laikyti kaip naminius gyvūnėlius, tačiau rekomenduojama jų nelaikyti vienų ir suteikti pakankamai vietos klajoti.

Vaizdas Vanessa Jenks / Tai

Mano dukra buvo taip nusiminusi, kad pradėjo planuoti savo kavines kaip gyvūnų ir žmonių prieglobstį, kaip šunų kavinę susitikti su naminių gyvūnėlių savininkais. Jis taip pat pasiūlė gyvačių ir driežų kavinę, bet apie riziką ir pelningumą su juo kalbėsime ateityje.

Jei planuojate eiti į šią kavinę, nedarykite to arba sumažinkite savo lūkesčius. Jei esate toje vietoje, galite sustoti tik tam, kad jūsų vaikas pamatytų ir pajustų kapibarą, tačiau neverta skirti laiko išeiti. Tai yra šalia garsiosios Sanijos bibliotekos, kurią žmonės mėgsta fotografuoti, bet ji buvo dar mažesnė, nei tikėjausi.

Už kavinę skiriu dvi žvaigždutes iš penkių.

Galbūt žvaigždė

Nes jis jaučiasi dosnus.

„Capybara“ teminė kavinė

Kasdien nuo 9.30 iki 18 val. Wen Yi Lu, Tianya rajonas. Žiūrėti sąrašą.

Skaityti daugiau: Planuojate gimtadienį Sanijoje? Gaukite pyragą „Dairy Queen“.

Ar norite reklamuoti savo verslą, organizaciją ar produktą? El. paštu Vanessa Jenks adresu vanessajencks@thatsmags.com Ir „WeChat“ nuskaitydami šį QR kodą:

202105 / vanessa-jencks-business-card.jpeg

[Cover image via capybarafacts.com]

sekantis Tai Sanya

Sekite naujienas apie viską, Sanya. Raskite mus „Facebook“, „Instagram“ ir „Weichat“ („SanyaPlus“ paieška) arba nuskaitykite žemiau esantį QR kodą. Kasdieninės informacijos apie Saniją – nuo ​​viešbučių ir atostogų galimybių, paplūdimių iki kalnų, restoranų iki naktinio gyvenimo, sporto iki SPA – ir pasikalbėti su įvairiais žmonėmis, dėl kurių Sanija yra jūsų kelionės tikslas. Spustelėkite „Sekti“.