Kengūros sala: zoologijos sodas be narvų

Laukinė sala: tyrinėkite Kengūros salą

Begaliniai mėnesiai laive Tikiesi, kad XIX amžiaus laivas padarys stebuklus tavo vaizduotei. Juk nenuostabu, kad daugelis niūrių jūrų šunų svajingus, taukų gumuliukus supainiojo su menkai apsirengusiomis undinėmis – panašu, kad žmogaus protas apie supelijusius sausainius ir užkastus lobius gali prabilti dar gerokai prieš patekdamas į juos. savo rankomis.

Dėl šios priežasties mane visada nustebino tai, kad trūksta tiksliau pavojingų australiškų vietovardžių, kurie jungiasi prie tokių šlovingų kaip Mount Buggery, Yorkeys Knob ir Fannie Bay.

Taigi, manau, tai turėjo būti apie pietus 1802 m., kai britų jūreivis Matthew Flinders prisišvartavo prie tuo metu negyvenamos trečios pagal dydį Australijos salos (po Tasmanijos ir Melvilio salos) ir pavadino ją Kengūros sala.

Kapitonas Flindersas Pietų Australijos saloje susidūrė su tiek daug šokinėjančių sterblinių gyvūnų, kad jo vyrai būtų galėję sugauti visą jų gaują, kol Barbė net neapšilo.

Tačiau tik pavadinęs ją Skippy vardu, vieta rimtai parduodama. Nesvarbu, ar tai būtų koalų populiacija, gausūs ruoniai, echidnos, pingvinai, pelikanai ir daugybė kitų austrų būtybių, Kengūrų sala yra tiesiog milžiniškas zoologijos sodas, jie tiesiog neturi narvų. Pravardžiuojamas Australijos Galapagais.

Iš tiesų, viena pagrindinių salos lankytinų vietų yra jūrų liūtai. Taigi, po aušros Adelaidėje, po kelių valandų vairavimo ir 45 minučių kelionės keltu žemyn Fleurieu pusiasalyje, mūsų dviejų dienų kelionė (nuo 436 USD, sealink.com.au) keliauja tiesiai į Seal įlanką. pietinė salos pakrantė. Šiame gamtosaugos parke, kuriame gyvena apie 1000 Australijos jūrų liūtų (arba penkių procentų pasaulio gyventojų), yra viena iš nedaugelio vietų pasaulyje, kur galite pasivaikščioti paplūdimiu ir pamatyti ūsuotus stebuklus vos už kelių metrų.

Po trumpo pasivaikščiojimo lentiniu taku, reindžeris nuveda mus į smėlį, atrodo, nepaisydamas mūsų buvimo, kai nusiraminame tarp trijų dienų 120 km žvejybos į kontinentinį šelfą, kur šimtai būtybių tingiai gaudo spindulius. Palei paplūdimį yra dideli patinai arba buliai ir patelės su jaunikliais. Tai nuostabus vaizdas, kuris tampa dar įspūdingesnis, kuo labiau prie jo priartėjame. Vienu metu, kai grožimės trimis besiginčijančiais ir vienas kitą vejančiais jaunikliais priešais mus, nuo smėlio link mūsų pradeda eiti mama ir kūdikis, besiilsintys paplūdimio viršuje.

Šeima vos už kelių metrų, kliba, kliba, kliba, kliba, kliba, kol sustojame atsakingai pozuoti dėl pinigų šūvių, prieš nusileisdami nueiname kaip alkanų paparacų gauja. žaisti banglentę.

Atminties kortelės šlubuoja, einame pakeliui, retkarčiais sustojame, kad pamatytume daugiau kengūrų. Vienu metu apvažiuojame dramatišką aplinkkelį, kad susijaudinę pamatytume lauke klaidžiojančią mažą dygliuotą echidną.

Tačiau Kengūros sala – tai ne tik murkiančios mielos būtybės. Jame taip pat yra Mažoji Sachara – vietovė, kurioje 2 km driekiasi didžiulės balto smėlio kopos, iškilusios 70 m virš jūros lygio.

Dabar kopos, kaip žinos kiekvienas save gerbiantis keliautojas, yra trys dalykai: jos yra kvapą gniaužiančios gražios, naikinančios kamerą ir, žinoma, puikiai tinka nusileisti. Taigi mes būtent tai ir darome. Kopomis kopiame taip stačiai, kad smėlio lentos po pažastimis išdaužė plaučius.

Prieš greitą stūmimą turiu vos kelias akimirkas pasigrožėti dramatiška aplinka, kai nervingai svyru nuo krašto ir staiga, gravitacijos malone, išskrendu nuo kranto ir rėkiu galva, kol įslystu į kikenantį netvarką. smėlio galūnės apačioje. Skubėjimas darosi ne toks įtemptas, bėgame vėl ir vėl, nusileidžiame nuo kalno, kojos į priekį, veidas priešais, kylame net viena ant kitos, kol kojos šaukiasi pasigailėjimo.

Iš mažosios Sacharos tai kelionė į nuostabią Vivonne įlanką, kurią kažkada geriausiu Australijos paplūdimiu pavadino profesorius, surengęs spektaklį, kad pavydėtų visų smėlėtų takelių po žeme. Mažoji Sachara yra tinkamai nurimta nuo mūsų adrenalino antplūdžio, tada surengia laužą nakčiai alaus ir mėsainių.

Antrą dieną atsikėlėme anksti, kad patrauktume į vakarus į Flinders Chase nacionalinį parką ir pamatytume garsiausią KI vaizdą – Remarkable Rocks.

Šios keistos granito formos, kuriose gausu aborigenų svajonių laikų istorijų, pirmą kartą buvo nukaldintos kaip kalnų grandinės dalis prieš 500 milijonų metų, tada lėtai išstumtos iš uolos viršūnės paviršiaus ir liko čia, kad galėtume mėgautis komedijomis, kaip vaikų išmesti žaislai. dievai.

Kurį laiką pasimaišius su keistomis statulomis, laikas pereiti prie to, kuo jaudinomės visą dieną – važinėjame keturračiais (nuo 79 USD). kioutdooraction.com.au). Kaip žmogus, anksčiau važiavęs keturračiu, negaliu atsispirti 250 cc, penkių greičių sportinės versijos atnaujinimui… ir dėl to nesigailiu. Netrukus išvažiavome į kelią, draskome KI kraštovaizdį ir rėkiame per purvinus kelius ir kengūras. Tai jaudinantis skubėjimas ir daugiau nei patenkina mūsų greičio poreikį. Tačiau, kaip ir visa tai, viskas baigiasi labai greitai, nors užtrunka valandą ar dvi. Galiausiai palikome savo mašinas, stovėdami šalia, susijaudinę šnekučiuodamiesi, nenorėdami išeiti.

Tačiau mūsų dviejų dienų nuotykis buvo ne laikas, todėl buvome nutempti atgal į autobusą. Vėl pakeliui laikas sustoti neįtikėtinai žuvies ir traškučių ir beprotiško pelikanų maitinimo šou prieš grįžtant į žemyną.

Ar ten sakoma „Kengūros sala, Flinders“? Mes tai vadiname nuostabiąja sala.